Pomůžete Sněhurce s propagací výstavy?

06.04.2016 20:27

Jeden by řekl, že když dají jeho fotku na plakát, že už má splněno. To jsem se ovšem pořádně spletla, prý musím ještě pomoct s propagací výstavy. Uznejte, že mám jiné důležité povinnosti, jako například spánek a hraní si, proto jsem vymyslela, že poprosím o pomoc Vás, tady na tom internetu.

Prosím, prosím sdílejte naší událost na facebooku, vytiskněte a rozmístěte pár plakátků, třeba tam, kde pracujete nebo bydlíte a nebo plakátek pošlete svým známým emailem. Jistě přijdete i na další způsoby, protože tomu rozumíte víc než já. Důležité je, aby se informace o výstavě dostala k co nejvíce lidem, kteří by chtěli dát některé z kočiček domov a pokud můžu poradit, tak nejlépe s nějakými chlupatými kamarády, jako mám já.

Mňau a dík, jdu si zdřímnout, dost mě to psaní unavilo a musím vstávat ráno před pátou ;-)

Ten plakátek pro tisk najdete tady

=^..^= Sněhurka

—————

Zpět